Keep A Smile

In Nederland worden er jaarlijks meer dan één miljoen kinderen in het ziekenhuis opgenomen. Voor kinderen is dit een lastige periode. Ze krijgen te maken met eindeloze ziekenhuisopnames, waarbij het kind vaak lange tijd in bed moet blijven. De kinderen moeten vaak vervelende en pijnlijke behandelingen ondergaan. Helaas is dit de realiteit voor zieke kinderen.

‘’Elk kind moet zich kind kunnen voelen.’’

Wij zorgen ervoor dat kinderen tijdens de vervelende periodes in het ziekenhuis kunnen vergeten dat ze ziek zijn. Dit doen we door karren gevuld met cadeaus, liefde en aandacht rond te rijden op de kinderafdeling. Alle kinderen krijgen een cadeau en mogen kennis maken met verschillende bekende Nederlanders!
Het ziekenhuis is voor een dag het paradijs van het zieke kind.

Onze werkwijze

We halen alles uit de kast om van “Keep a Smile” een groot succes te maken. Dit doen we in samenwerking met al onze vrijwilligers en donateurs.

Onze projecten zijn bedoeld om de kinderen en familie in een moeilijke periode iets bijzonders te geven. De kinderen staan tijdens de dag volledig in het zonnetje, maar iedereen geniet natuurlijk even hard mee.
De speelkamer wordt opgevrolijkt door karren gevuld met cadeaus, liefde en aandacht. Tijdens de dag zelf zijn er verschillende bekende Nederlanders aanwezig. De kinderen mogen op de foto met de BN’ers en ze worden volledig in de watten gelegd.